Listen to us now, we're doing our thing

Hallojj! :)

Träningen var toppen! Lotta, vår vanliga tränare kunde inte idag, så vi hade två killar, Viktor och Denijel(stavning?) istället!
Haha, dom gjorde en rolig och bra träning. Över förväntningara faktiskt!

Men nu är jag hemma och har både duschat och ätit. Det blev mumsig köttfärssås! :) efter två portioner var jag fortfarande inte mätt, så jag tog 3 portioner + lite extra köttfärs (eftersom pastan var slut:S). Brukar inte äta så mycket, haha.

Har kollat på Sveriges värsta bilförare också. Jävla idioter säger jag bara. Helt seriöst!? Hur fick dom sina körkort?? Mutade dom körskolan eller? Herregud.

Oj, det kommer visst ett avsnitt till. Kan inte låta bli att kolla hur dom gör bort sig, och nästan kör ihjäl folk ..:O ??

Föressten, MITT PHOTOSHOP FUNKAR IGEN! :D   - / Testar lite header till dig Annie <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

träningen gick väl superbra? =)

2010-03-05 @ 16:00:47
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0