Face your real life

Hallejujah, vad jag är trött! Men jag blir förhoppningsvis piggare under dagen! :)

Det var en väldigt rolig träning igår. Mycket spel, vilket är kul! :) Tiden gick väldigt fort dock, men det var skönt att komma hem och ta en varm lång dusch! När jag kom hem och skulle ta av mig skorna var dom helt fyllda med sand, så jag fick gå ut och ta av dom där , lite kallt kan jag meddela.

Idag blir säkert en jättefin dag! Himlen är liksom helt blå! Åååh, om bara snön hade vart borta hade det ju vart vår!
Älskar när det är blå himmel! Ser ut som om det inte är nåt slask på vägen, så jag kanske tar vårskorna idag med, :) Fast får se om dem passar till det jag har på mig... Dom är liksom låga och jag har tights. Aja, får se.

Nu kommer bussen om ca 10 min! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0