08.00

Godmorgon sötnosar, ;)

Kom nyss till skolan, har sovit i bilen på väg hit. Eller halv sovit kan man säga. :S Har börjat få ont i halsen, men får väl hoppas det försvinner under dagen.
Det onda tror jag har gått bort. har inte känt något än iallafall. Fast om vi ska ha redskap sen får vi väl se hur det går ...
Nu ska vi snart ha läsning, och sen är det arbetspass som gäller, jobbar nog lite med Islands karta, eller Selma Lagerlöf.
I eftermiddag ska jag plugga och sen blir det fotbollsträning. Blir väldigt sent ikväll, eftersom träningen slutar halv 9. Sen ska jag till pappa liksom och då är jag hemma typ 20 över 9 :S

Nu börjar vi.

Hööörs senare :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0