Student + ogräs

Heeeej!

Dagen/kvällen igår var grym! Började gråta när kusinen/studenten öppnade ett avlångt paket, som innehöll en tavla över New York. Han älskar New York, och hans dröm är att åka dit. I änden av tavlan satt det en lapp där det stod:
"Det här är vad du får i present med mamma och syskon. En långhelg". Det tog ett tag innan han fattade att han skulle till New York, men glädjen går inte att beskriva. Han skrek. Jag ryser bara jag ser det framför mig än en gång!

Det blev inte jättesent, för jag skulle upp tidigt idag, för jag började "sommarjobba" idag. Rensa ogräs..., yippe.
Aaaja.

Bilder från studenten kommer ngn annan dag. har glömt sladden hos papi.

Nu ska jag ut i solen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0