Sovmorgon är gööött

Förlåt för dålig updatering, men jag har haft annat o göra!

Först måste jag bara säga att jag slipper ogräsrensning kanske ända tills onsdag-torsdag!
Finns inget att rensa just nu, så nu ska jag minsann njuta av sovmorgonar!
Som idag, jag vaknade halv 9. Inte så sent, men mycket senare än att gå upp kvart över 5, som jag var tvungen att göra när jag var hos pappa.

Idag ska jag ta det lungt. Ska nog kolla på vigseln av Victoria och Daniel. Det blir säkert fint!
Senare idag ska jag in till stan med Elin för vi ska hyra film inför kvällen. Vi ska nämnligen sova över! Mysigt, jaajjemen!

Kollar på Chucky, (Child's play) på youtube. Typ en skräckfilm om en levade docka. Jag vet det låter barnsligt, men elin tipsade om den när jag var hos henne, och den är faktiskt bra! Hoppas hela filmen finns. Jag har kollat ända tills Part 6...

Aja, vi hörs senare.
Kraam!

Kommentarer
Postat av: elinWisén (känd som sofies favorit)

HAHA, jaaaa, du kollar på chucky :D Den är bra!!! å hela filmen finns. :) Det ska bli riktigt mysigt ikv bby.

LOVE U :) <3

2010-06-19 @ 11:42:47
URL: http://lifeisiironic.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: Riktigt söt bild på oss två :P<3

2010-06-19 @ 17:58:34
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0