Sommar och sol...

... förklarar den dåliga uppdateringen!
Jag har vart ute heela helgen!

Igår solade jag typ hela dagen, och på kvällen åt vi pizza i trädgården! Riktigt mysigt!

Idag har det inte vart superduper väder, (solväder), men jag har vart ute ändå! Fixat med cykeln bl.a! Snart klar nu, grundmålade den innan!
Sen vid 4 befann jag mig på Olofsbo strand, för lite beachvolleyboll! Mycket folk som satt och verkligen intresserade sig i vårt spel, haha x) Lite läskigt, när man inte är så säker på spelet! Men det var riktigt soligt och varmt på stranden så jag spelade i bikini, och tog ett skönt dopp innan jag åkte hem!

Nu är jag färdig för sängen, blir tidigt ikväll, för imorgon ska det rensas ogräs!

Långt inlägg, lev med det, Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ ÄLSK! Hur har du det? lovelovelove you! :) <3<3

2010-06-28 @ 16:49:45
URL: http://lifeisiironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0