om du ändå bara visste...

Hej!

Åkte till mamma efter rensnigen idag! Ska ju på träning sen.
Vi rensar här i Vinberg nu! Bara 500 meter ifrån mig! Det kallar ja gött!

Bloggar från mammas dator, min är ju hos pappa.

Vädret är knepigt idag! Ena stunden är det strålande sol, sen regnar och blåser det!
 Jag låg ute och solade innnan (SKITGÖTT) och jag gick bara snabbt in och hämtade mobilen ic är jag kom ut igen var det fortfaramde strålande sol, men det regnade ändå!! Hur går det ihop?

Nu sitter jag iallafall och kollar på Design Simon och Thomas! Ska snart träna, och jag är sjukt taggad!

Nu ska jag lämna datorn, och intressera mig i programmet! Puss

Hittade denna fina bilden på denna datorn. Kommer du ihåg Annie? (L)


- Just nu vet jag inte vad jag vill, och det skrämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Annie

KLART JAG KOMMER IHÅG! :D Hahah <3<3

2010-06-15 @ 19:17:17
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0