Kusinerna!

Hejhej!

Idag har jag jobbat, fyy fan säger jag bara! Riktigt hett när klockan började närma sig 9, och sen var det kokande hett ända tills vi fick sluta.
Sen åkte jag och mamma till mormor och morfar, där även mina två stockholmare till kusiner bor i veckan. Vi stack ner till stranden vid 1 halv 2, och kom hem vid 4. Fick en fin bränna!  Vi stannade hos dom ytterliggare ett par timmar, men sen blev jag så trött av all kurragömma och tafatt (kusinerna är 6 och 4), så vi åkte hem.

Nu sitter jag ovh har kollat igenom alla blogginlägg, 98 st var dom... Har inte kollat dom sedan i lördags :s

Ska nog snart sova för det blir tidigt imorgon med, och efter jobbet sticker jag och annie till beachen. Sen ska jag dit igen, för då är det beachträning!
Puss på deet!


Bild jag tog från bilen häromdan...  I verkligheten såg molnen ovanligt overkliga ut, men det lyckades inte kameran visa så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0