Greece, happiness

Haha, jag säger alltid att "åh, denna designen gillar jag" när jag gjort en ny, men sen byter jag en vecka senare i alla fall... Så denna gången säger jag ingenting om att jag gillar den eller inte, eller att jag ska ha kvar den länge.

Heej!
Vart en slapp dag idag, skönt ändå! Jag och mamma spelade lite kort innan, och sen har jag väl mest suttit vid datorn! Inte bra inte bra... men blir det bara lite varmare och finare väder så blir det inte mycket mer med det! Dom säger på vädret att det ska vi bli fint väder på tisdag, och eftersom jag då är ledig från rensningen hoppas jag att man kan cykla och lägga sig på stranden hela dagen!
Har inte vart på stranden än, vilket är helt sjukt!

Ska kolla på en film på kanal 5 sen (tror det var 5:an??!). Aja, spela roll. Det är systrar i jeans jag ska se iallafall. Vet att många har läst böckerna, och den verkar bra! Den börjar klockan 9, alltså om en halvtimme...

Meeen, jag ska kolla en grej nu, så vi hörs senare cutiies.
Pussar och massor av kramar! <3


Bild tagen idag för exakt ett år sedan, när jag båtluffade i Grekland.
Saknar det otroligt mycket. 2 veckor med sol, värme, bad och god mat. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag följer med dig till stranden min sockertopp! <3

2010-06-20 @ 21:11:46
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snygg din med! As snygg verkligen :) Tack för ungefär 24 hela timmar! Love u <3

2010-06-20 @ 21:48:56
URL: http://lifeisiironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0