Inte kär, bara nyfiken som alltid...

Trööött!

Aldrig tränat volleyboll så mycket i mitt liv! Men det är så J*vla roligt! Guud så roligt! Tur att vi är nära havet, så att vi kan bada i pausen! Imorgon är jag sjukt sugen på att vara på stranden, men får se hur det blir.

har vart ute och tagit kort lite, men min kamera liksom förvränger färgerna, så att dom blir konstigt starka, kan visa senare...

Men jag hade inte mött en enda person där jag gick på slingan, och plötsligt fick jag lust att ta bild med självutlösaren när jag hoppar... Kollade varenda gång så att ingen kom. Förutom sista... Satte den, så att den blev bra, men själklart kommer en löpare lite längre bort, som MÅSTE ha sett min hoppa mitt på stigen...  Toppen! Haha, dock ingen jag känner men ändå...

Aja, nu ska jag kolla på morden i midsommer, det är bra. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0