If today was your last day, And tomorrow was too late, Could you say goodbye to yesterday?

Kvällen igår var bra, hihi det bästa var typ att jag vann över kusinen i armhävningar. Det kändes bra.
Bilder kommer senare. Inte idag dock!

Ikväll ska vi fira Carl ytterliggare en gång. Fast med Pappas sida. Eller aa, Anna-Carins med!
Planen var att vi skulle åka båt från Varbergs Fästning ut till Getterön för att äta god mat på en restaurang där. Men på grund av det jätteskitdåliga vädret ska vi åka bil ut. Inte lika mysigt...
Men men, haha Carl ska beställa sin första öl på Restaurang. Jag tror nog att han känner sig ganska vuxen...

Men u måste jag städa mitt rum lite. Pappa får snart panik på mig.
Hörs senare, Puss!


Den här skulle vi åkt med... Fan ta skitvädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0