Hammarbyare

Hallu!

Vaknade hos Annie, skittrött... Den skitungen åker till gothia idag! Får se till att åka till göteborg nån dag och kolla när dom spelar. Nån som hänger med?

Stack till stranden med elin och elin. Det var kallt i början, men sen efter ett tag kom solen, hihi.
Vi träffade några Hammarbyare, som vi snackade med. Och en gammal gubbe som kastade frisbee med ett snusdos-lock... Lääskig!
Innan Elin J kom, när jag och Elin W solade. Då kommer gubben fram och säger att han och några andra killar lite längre bort gissade på att vi var 25 år!! FATTAR NI?? TJUGOFEM??! Jag menar, jag har hört många gånger att jag ser äldre ut än vad jag är, men det var fan överdrivet...

Kom precis hem från Falkenbergs IP. Kollade på Superettan matchen mellan FFF och Hammarby. Ingen höjdarmatch precis... slutade 0-0.

Nu ska jag kolla på Ondskan, förlåt för ett låång inlägg, men jag har tråkigt.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hänger gärna med! Problemet är bara det att vi är iväg på summercamp under dagarna? :p Men kan vi inte åka till gbg på fredag o gå på discot med alla? :D <3

2010-07-19 @ 20:57:10
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0