Gå och banka på någon annans fönster

Jag är trött, då ska man sova, inte vakna.

Åh, jag får PANIK. Vaknade nyss av att byggaren och pappa håller på att göra klar min balkong. Den behövde en renovering, när vi ändå klär om huset!
Men vi är klara med den nya panelen. Nu är inte huset grått och fult längre. Utan vitt, fint och frächt!
Ska gå ut och fota senare så ni får se "före och efter".

Ser ut att bli fint väder idag! Det gillar vi! Men jag har ett stökigt rum som behöver städas, men det jag vill mest i hela världen just nu. Det är att pappa skulle kunna skjutsa mig till Skrea. Jag vill ta vara på de få dagar som är kvar på sommarlovet.
Kanske hinner båda...

Men då får jag sätta igång. Frukost först!


Kommentarer
Postat av: Anonym

på eftermiddagen, vet ej exakta tiden än, kan smsa dig :) <3

2010-07-28 @ 09:56:39
URL: http://lifeisiironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0