Finally!

Nu äntligen har det rasslat till på kontot! Lönepengarna från ogräsrensningen kom idag! Blev faktisk mer pengar än jag trodde!

Aja, nog om det! Juste, spelade beachvolley idag. Gick väl sådär. Hahah, eller rättare sagt väldigt dåligt! Spelade med en tjej som hette Viktoria Madsén. Jättesöt och trevlig tjej. Dock väldigt blyg. Vi fick inte riktigt dendär lagkänslan, och då blev inte spelet så bra heller :/
Men ingen av oss brydde sig riktigt över resultaten, haha!

Nu har jag precis ätit Kebabrulle framför tv:n, eller aa, det var väl tre-kvart sedan!
Jag sitter och sjunger nu, och ska nog ner och kolla på tv senare.

Imorgon fyller min bror 18 år (kan fortfarande inte fatta det....).
Helt sjukt. Han ska bli myndig... Nejnej, inte min bror han är inte så gammal. Jag får inte in det i skallen, men det går inte att undvika...
Vi ska fira honom hos mormor  o morfar med mammas släkt. Blir mysigt!

Jag langar en bild, som ursäkt för det långa inlägget, ha en grym kväll. Pusss!



Kommentarer
Postat av: Annie

Sv : Tack gumman <3 Denna bilden va sjukt fin<3

2010-07-24 @ 15:56:30
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0