Volleybollträning

Gick upp halv 9 idag, åt frukost och klädde mig.
Nu är klockan 09.15, och  jag är redy to go!
Faaast vi ska inte åka förren halv... Menmen. Vi tränar i igloon på lördagar. Inte för att jag har vart med tidigare, men det här ska bli riktigt kul! Taggad? JAAAAAAA!

Haha, sen måste jag ringa pappa o kolla om han ska ner hit idag, för jag har glömt matchkläderna hos honom! :S Det är liksom volleyboll-DM på söndag, så jag behöver dom!

Jaja, som jag brukar säga, "hur det är skiter sig så löser det sig!" :P HAHAHA

Men detta var absolut inte sista inlägget idag, ni kommer säkert få se minst två till. Kanske tre, om ni har tur! (Y)

CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0