Rostade mackor...

Åååh, det är så gott! Med bara smör på! Åt 3 stycken i morse:) Inte för att det är så mycket till mat, men jag var inte så hungrig!
Nu har jag städat min garderob och gått runt i lägenheten och städat undan alla min saker som ligger här och där! Mamma är inte hemma just nu, utan är och tränar, och brodern sover. Så här sitter jag ensam i vardagsrummet. Väldigt skönt tycker jag!
Vi ska äta sen vid 1 eller nåt, och sen ska vi åka o bowla, as taggad ! (?)
Hehe, sen tänkte vi hyra nån bra film o mysa lite hemma. Tyvärr sista dagen på lovet ju! Hemskt. Hade gärna haft en vecka till!
Veckorna i skolan går ju skit segt ibland, men när man väl har lov går dom skit fort...
I helgen är det ett planerat volleyboll DM i Halmstad, men det kanske blir inställt, pga av snön o så. Snön ställer till mycket trubbel tycker jag...

Jackan jag köpte visade sig vara en innomhus jacka, och jag kommer ändå inte kunna ha den fören i April (utomhus alltså) så det blir att ha den inomhus till discon o fester till och börja med!

Men nu ska jag kolla facebook o bloglovin' o så, men ni får ha det så bra!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0