Billy BUTT, haha

HejHej!

Hemma nu efter en helt okej dag! NO: provet var inte så svårt som väntat, eller jag ska inte säga något innan jag fått resultatet :S
Iallafall, så pratade vi om knepiga saker på SO: som våran lärare visst tyckte var väldigt intressant... Det enda roliga var Billy Butt :p hahahahaha
Vi har friluftsdag på torsdag och det är bestämt att jag ska åka skridskor, men jag vill verkligen inte det längre, så idag försökte jag och Annie byta till sannarps, men det var fullt i bussen upp. FAN. Även om det är lite tjatigt på Sannarps så är det mycket bättre än att åka skridskor i en iskall hall med en fånig hjälm på huvudet. (måste typ ha det för lärarna...)
Nu sitter jag med myskläder i soffan och kollar på Ghost Wisperer :) mysigt ! Jag ska härma Sara nu lite med att skapa min egen bakgrundsbild i Photoshop :) Kul, eller hur?
Ikväll blir det volleyboll i två timmar! FyFan va roligt! :)

Nu ska jag kolla på V.Ä.N.N.E.R. !!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: klart jag kommer ikväll! :D du då? <3

2010-02-16 @ 16:04:50
URL: http://linneabjarang.devote.se
Postat av: Rebecca

Najs med träning ikväll! :D

2010-02-16 @ 16:45:39
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0