Äppelkärlek

Hej Hej!

Hemma i Varberg nu. Skönt :)
Discot igår var skitroligt! :) Det blev lite krångel med körningen hem bara. Nästan så vi hade fått stanna där över natten x) Men det löste sig! Det var väldigt mycket folk där, och istället för bara musik från skivor o sånt, spelade
Damn Delicious och ett annat band lite musik. Vid kvart över 1 eller nåt var vi hemma hos Annie igen, men vi väntade med att lägga oss, så vi kollade på ett avsnitt "Sex and the City". Fast jag kommer inte ihåg mycket av det, för jag råkade somna .... :p

I morse sov vi till halv 11. Riktigt skönt!
Sen gick vi ner och åt frukost samtidigt som vi kollade Ice Age 3 :)

Pappa hämtade mig vid 12, och nu så har vi precis ätit. Sen ska jag nog baka, och vad jag har förstått är det min tur att städa min och Brorsans toalett. Mysigt...

Annars är det bara slappt idag. Hoppas ni också får en härlig dag!

Jo, föresten kolla dessa söta äpplen vi köpte på Ica!



Puuss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt kul var det ! :D<3

2010-02-20 @ 18:15:07
URL: http://maliinnilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0