Why can't you just tell me, what I'm suppose to do?

Kör ett inlägg direkt efter här tänkte jag om själva dagen ;)

Först då avslutningen (!!!!) som gick över förväntan enligt mig! Jag har alltid vart rädd för att sjunga inför folk, men fytusan va roligt det är!
Efter det drog jag med Annie till Ljungby kyrka och skulle kolla på Ljungbyskolans avslutning(annies bror går där), men vi kom precis när det var slut, haha lite fail där. Sen åkte vi hem till Annie en stund och åt och sen åkte vi iväg till gekås. Köpte typ 5 saker. Och alla var nödvändiga! Herregud, jag köpte inget som jag kommer ångra att jag la pengar på så det känns helt okej alltså!

Nu ska jag snart gå och fixa mig för sängen, och imorgon blir det shopping i Halmstad med Annie och hennes syrra! Tåget går 09.36, så klockan ringer typ 08.00.
Puss på de, och sööööv gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0