Everybody changes.

Ögonen var friska och jag behövde inte öga styrka på någon av linserna, YIPPIE!
Det var askul att spela volleyboll idag, jag var så sjukt taggad!! Vi förlorade dock, i sista set med två poäng, men det var ingen fara. Vi spelade asbra, speciellt i andra set!

Sen efter matchen blev jag lite paff, för då kom damlagstränarn fram till mig och sa att han ville att jag skulle vara med på deras träningsmatch mot Veddige som strax skulle börja! Trodde att jag skulle få sitta på bänken som reserv, men icke sa nicke! Jag fick minsann spela hela matchen! Från början till slut! Var dock helt virrig, då dom kör med ett helt annat spel. Men det är kul när man får chansen, och sen är det bara till att göra det bästa av situationen!

Nu ska vi snart äta, blir min favvo : Hasselbaggspotatis, fläskfilé med gräddsås och champinjoner. MUMS!

haha, sköna. Imorgon, nyårsafton åker denhär fisen till Thailand. Inte alls avis eller så. Du får ha det bäst gumman, så hörs vi när du är hemma !

Kommentarer
Postat av: Sara

kul att du fick spela från början till start honey xd

hahaha, näe, men kul :D <3

2010-12-30 @ 20:52:22
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: älleheeeeehehehehen?

HAHAHA go bild! Älskar dig hur mycket som helst! Vi hörs på facebook och så.. och så ses vi när jag kommer hem :) du är bäst <3

2010-12-30 @ 21:19:50
URL: http://elinwisen.devote.se
Postat av: Annie Thorbjörnsson

Grattis eller va men säger! Hahaha är stolt över dig! <3

2010-12-31 @ 11:50:54
URL: http://anniethorbjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0