5# Vad är kärlek?

Ouf, vilken jobbig fråga... Men ska göra mitt bästa:

Kärlek finns i många olika former. Kärlek till vänner, som alltid ställer upp. Kärlek till Familj och släkt, som man delar blod med. Men jag antar att det är den  kärlek som märks när det kittlar i magen när man ser en person, som jag ska skriva om.

Själv har jag väl inte upplevt riktig kärlek (än). Bara "förälskelse" om man ska säga det med ett fint ord. Men kärlek är något väldigt fint, något alla behöver. Kärlek är när man älskar en person mer för varje dag som går. Blir förälskad på nytt varje gång man vaknar upp på morgonen av att se sin käresta ligga mittemot och andas tungt. Kärlek är när man går på stan, och stannar för att kyssas, för att sedan gå vidare.

Kärlek är när man kan vara utan en person ett fåtal dagar, men ändå veta att även om man inte pratar så älskar h*n dig.

Tumblr_kwvli6xcin1qzcg4fo1_500_large

Tumblr_lccpnjwlnh1qf4ehio1_500_large


Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: tack vännen, du är finast! <3

2010-12-06 @ 10:08:08
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

"Kärlek är när man älskar en person mer för varje dag som går. Blir förälskad på nytt varje gång man vaknar upp på morgonen av att se sin käresta ligga mittemot och andas tungt."



så fint

2010-12-06 @ 17:51:11
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0