2011



Just i denna sekund som detta inlägg publiceras skjuts mängder av raketer upp i himmlen. Jag står antagligen på tullbron med mina fina vänner och fryser samtidigt som jag skrattar och ler över att det är ett nytt år.
En helt ny start.

Jag säger det varje år, och jag säger det igen. Jag ska göra detta året till det bästa. Men denhär gången känner jag verkligen att jag är kapabel till att ändra allt jag inte är nöjd med. Jag ska inte ta något för givet, jag ska alltid satsa, och inte vara rädd att ta för mig. Det är saker jag lärt mig det senaste månaderna.
Jag ska tänka positivt, och ha detta som motto : Forget about yesterday, live for today and fight for tomorrow.

Känner att det kommer hända mycket spännande och roligt 2011. Det bara känns så. En go känsla kan jag säga!
Så mina vänner, NU KÖR VI!


Detta fotot togs för exakt 365 dagar sedan, några minuter efter midnatt. Den är visad här förr, men det är bara så svårt att inse att det var ett år sedan jag sprang 1 meter snö barbent i säkert -15°.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0