Jag försöker att strida mot känslan. Men den är rädd och den spelar ett spel nu. Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur...

Efter skolan gick jag och annie ner till hemmakväll för att hyra film. Vi ska ha myskväll imorgon kväll! Det var ett tag sedan, och vi har mycket tid att ta igen.

Bara det att ingen av oss fyllt 15 än, så vi fick inte hyra... tur som man har kom en vän till oss, som faktiskt också heter Sofie Bengtsson. Hon fick hjälpa oss, och sen åkte vi hem.

Innan var jag ute och skulle fota dagens outfit, men så kände jag att det kliade på insidan av låret. Tänkte att det var skjortan, så jag typ klämmer ihop benen. Inte så jävla smart eftersom det var en geting som kröp på benet, och jag fick årets första getingbett.
Logga in på msn vettja, puss!

http://bloggwp.surfjerk.se/wp-content/uploads/2008/08/080824-geting-kassen-kraftfest-060.jpgHATAR DEN HÄR

Kommentarer
Postat av: Saras

sv; jag gillar dig ! ♥

2010-08-28 @ 13:50:07
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0