If you don't know me by now, you will never never never know me

Nyduschad och klar är jag nu, efter en bra dag.
Jag var och kollade på när pappas tjejs brors-dotter(Amanda) tävlade i friidrott. En gång i tiden tävlade man själv. Inte för att jag var duktig. Men då tyckte jag det var så jäkla roligt. Sen blev man äldre och saker och ting förändrades...
Amanda, var skitduktig. Hon sprang 200 meter, och kom tvåa eller trea. Kommer inte ihåg.

Amanda springer på banan längst bort. I röda kläder.

Men det är inte det enda jag har gjort idag. Jag pch pappa åkte motorcykel. Det var härligt. Det bästa med att åka med på motorcykeln, förutom farten är att jag aldrig kommer på vad jag tänkte på. Och det kan låta konstigt, men det är så härligt, för jag tänker aldrig på problem jag har. Jag glömmer allt för ett ögonblick.

Sen sprang jag en runda också. Det gick piss. Jag har tappat all min kondition under sommaren. SÅ nu blir det till att springa mycket. Jag ska försöka iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0