Freedom

Är det bara jag som inte orkar fixa mig en sådan här dag? När man inte ska göra nåt mer än att vara hemma och slappa?

Jag har konstiga sköna kläder, ofixat hår och glasögon. Ni kan se framför mig hur snygg jag måste vara just nu va ? Haha, ne men så farligt är det inte.
Jag sov lite för länge idag också. Jag hade blivit sur för det, om det hade vart strålande fint väder ute. Men med det här pissvädret spelar det ju ingen roll?
JAG VILL HA SOL, punkt slut!

Och hade det vart fint väder ikväll skulle jag spelat minigolf med nåra flickor, men det verkar inte bli nåt av det...
Jag har bara en rolig grej att göra idag. Och det är att gå ner till EM Möbelaffären. Jag har äntligen fått pappa att inse att det fattas saker i mitt rum, och han sa att jag kunde gå ner dit och kolla !

Men då får jag minsann göra iordning mig lite, och vänta på att regnet upphör för en stund.
Ha det fint!

Jag och kusinen Junis förra sommaren. - Oj, vad kort hår jag hade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0