Adventure

Haha, igår ville jag och annie vara lite snälla och gå och hämta hennes systers cykel som stod vid busshållplatsen, för hon skulle inte komma hem fören senare. Det är ganska långt dit, och när vi bara hade ett par hundra meter kvar kommer vi på att vi glömt nyckeln, så då får annie cykla hem (med en cykel vi ledde)  och jag fortsätter gå mot den andra cykeln. Jag får vänta lite innnan hon kommer igen, och då hade hon inte hittat den rätta nyckeln! Så vi börjar gå genom att lyfta bakhjulet på cykeln. Det funkar i ca 100 m, då vi stannar och gungar på Ljungbyskolans skolgård.

Men sen efter kanske 20 minuter kommer hennes mamma och hämtar den låsta cykeln!
Hahah, så typiskt oss, men det var ganska kul nu i efterhand.


Eftersom det blev ganska lång text skriver jag inte mer i detta inlägget, men ni kan få lite bilder vi tog igår !





Kommentarer
Postat av: Rebecca

fan va snygga ni är tjejer

2010-08-09 @ 21:04:36
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0