På hemmaplan igen

Hej igen!

helgen var grymt bra, !

Vi mötte bland annat Hestra, Sollentuna och Vindrarp. Kom allt som allt på 6:e plats, av 15 eller 16 lag. Låt oss säga 16, då placering 6 låter bättre, ;) Vi spelade ju Öppna SM, men riktiga SM spelades samtidigt, där falkenbergskillarna placerade sig som 2:a i heeeeela Sverige! Sjukt coolt om ni frågar mig ^^. SÅ grattis till dom.


Bilden är tagen med dålig mobilkamera, och eftersom det stod människor framför, fick jag inte med hela laget. Här får killarna iaf sina medaljer!!

Det gick väldigt bra för mig är jag vågad att säga. heheh (a) Nää, men det kändes riktigt bra! Det var jätteroligt, verkligen. Mina tjejor är ju dom grymaste, så det var inte konstigt att helgen blev fylld med så mycket skratt och glädje!


Har pluggat sedan jag kom hem i sen-eftermiddags, så jag ska sova nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi är bästbästbäst, fast killarna är inte så dåliga dom heller (;

2010-04-12 @ 16:46:38
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0