Jag kan inte sluta tänka på hur bra allt kunde varit

Tjoflöjt!

Orkade inte blogga när jag kom hem,
Jag och Annie stannade i stan en timme efter skolan, och sen när vi skulle hem så kom inte ens bussen :S Värsta knepigt, så vi tog en buss som gick 30-40 minuter senare -.-
Sen hade jag utvecklingssamtal och sedan direkt till fotbollsträningen. Kändes bra på samtalet, har lite nya mål jag betsämt mig för att uppnå till 8:ans slutbetyg.
Det var ingen kul träning ska jag vara ärlig att säga, eller asså jag tycker inte fotboll är lika roligt längre, men ska ge det en chans nu när vi ska börja i Vinberg igen. Spelade i bara shorts, sommarkänsla därjaaa!

Hahahha, imorgon ska vi till ungdomsmottagningen på förmiddagen. SKITKUL!!!!!!!
Sen skulle vi ha nån föreläsning om droger. Känns som om man lyssnat på det miljontals gånger...

föresten! Hoppas alla fattade att jag inte var seriös med att det skulle vara "SKITKUL" att gå till ungdomsmottagningen.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, så jag fattar något sen. Men ojojoj vilket långt inlägg. Förlåt för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0