För första gången i mitt liv känner jag mig stum

Hejhej.

Sprutan gjorde inte så jätteont, det tryckte lite bara. Känner av det lite när jag lyfter armen, men farligare är det inte.

Träningen var jätterolig som vanligt. Vi tränar inför Öppna-SM som är i Göteborg nu i helgen. Men fråga mig inte varför det heter "Öppna" SM, för det vet jag inte x) Haha.

Gick som sagt i stan innan träningen. Ensam dock...
Men jag fick hittat ett arband, som jag har bestämt mig att önska mig i konfirmations present :)

Brukar vanligtvis(skoldagar) lägga mig vid senast halv 11. Då brukar jag vara dödstrött. Men på lovet har jag typ inte lagt mig förren halv 1-1, vilket inte är likt mig, haha.

Vi hörs imorgon,

Kommentarer
Postat av: Evelina

För det är öppet för alla, i det andra sm så måste man ju kvala in. Men detta är öppet för alla liksom :P<3

2010-04-07 @ 10:49:17
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0